شرایط و ضوابط خرید و استرداد کالادر شرکت شبکه حسگر مفید تدابیری جهت رضایتمندی و اطمینان خاطر خریداران اندیشیده شده تا شما کاربر گرامی از خرید خود آسوده خاطر باشید فصل اول : تعاریف ١.١ خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه کالا می نماید. ١.۲ فروشنده کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش کالا می نماید. (در این توافق نامه فروشگاه اینترنتی شبکه حسگر مفید) ١.۳ کالا : هر یک از کالاهای ثبت شده در فروشگاه همراه با قیمت مشخص شده است. فصل دوم : هویت ٢.١ هویت فروشگاه اینترنتی شبکه حسگر مفید: شرکت پارسیان پلاستیک که در این توافق نامه فروشگاه نامیده می شود. ٢.٢ هویت خریدار : خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در در بانک اطلاعات خریداران فروشگاه وجود دارد. ٢.٣ در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام الاختیار عملیات خرید را به انجام می رساند. این نماینده نسبت به کالای تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. ٢.۴ برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود هستند و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. فروشگاه مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران ونمایندگان آنها ندارد. ٢.۵ خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در سایت فروشگاه اینترنتی می کوشد. فروشگاه حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. ٢.۶ مالکیت کالا و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار ویا نماینده خریدار هریک به تنهائی می باشد. فصل سوم : نحوه ارتباط طرفین با هم ٣.١ روش ارتباطی مستند فروشگاه با خریدار، آدرس ایمیل خریدار است. ٣.٢ روش ارتباطی مستند خریدار با فروشگاه، ارسال نامه الکترونیکی و دریافت پاسخ از فروشگاه خواهد بود. همچنین کلیه مکاتبات در سربرگ خریدار و فروشنده به صورت اشخاص حقوقی امکانپذیر است. ٣.٣ استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیز برای خریدار محسوب نمی گردد. ٣.۴ شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد. فصل چهارم : تحویل خدمات ۴.۱ نحوه تحویل :پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن کالای خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با اطلاعات مندرج در پروفایل خریدار اطلاع داده می شود و هماهنگی جهت ارسال صورت میپذیرد. ۴.۲ هزینه ارسال کالا: هزینه ارسال کالا تماما بر عهده خریدار است و فروشگاه هیچ تعهدی در این زمینه نداشته و هیچ سرویسی را نیز پیشنهاد نمی کند. خریدار با انتخاب خود یکی از روش های رایج همچون تحویل حضوری، دریافت با پیک موتوری، دریافت توسط آژانس، دریافت توسط باربری یا پست و سایر سرویس ها را انتخاب و فروشگاه پس از انجام هماهنگی های لازم، کالا را به سرویس موردنظر خریدار تحویل میدهد و هزینه به صورت پس کرایه برای خریدار قابل پرداخت خواهد بود. فصل پنجم : گارانتی و پشتیبانی ۵.۱ فروشگاه تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار و درگاههای پرداخت که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد. ۵.۲ کالا از زمان تحویل به خریدار به مدت ۴۸ ساعت جهت بازدید و تایید فنی کالا فرصت داشته و تا ۷ روز امکان برگشت و یا تعویض کالای معیوب برای خریدار محفوظ می باشد. چنانچه کالای دریافتی دارای ایراد و یا مشکلی باشد،کارشناسان قسمت فنی این مشکل را بررسی و در صورت تایید و قرار داشتن کالا در شرایط اولیه خود، کالا با مدل جایگزین دیگری تعویض می شود. تبصره ۱: در صورتی که کالا معیوب و نیازمند تعویض باشد هزینه عودت کالا و ارسال کالای جایگزین بر عهده فروشگاه است و در غیر اینصورت هزینههای مربوطه بر عهده مشتری خواهد بود. تبصره ۲: چنانچه در اثر اشتباهات سهوی کالا را به اشتباه سفارش دادهاید و یا پس از تحویل گرفتن کالا عیوبی در ظاهر آن مشاهده میکنید میباید حداکثر تا ۴۸ ساعت این موارد را اطلاع دهید. در غیر این صورت کالای شما تا ۷ روز شامل خدمات استرداد کالا به دلیل عیوب فنی خواهد بود و استرداد به دلیل اشتباهات سهوی یا عیوب ظاهری پذیرفته نیست. ۵.۳ چنانچه در چرخه خرید خطای سهوی روی داده و کالای مورد نظر شما به اشتباه انتخاب شده و یا ارسال شده است، در سریعترین زمان ممکن این موضوع را توسط پست الکترونیکی فروشگاه و یا تماس تلفنی با کارشناسان فروشگاه (۰۲۱۲۸۴۲۵۶۴۳) اطلاع رسانی نمایید. تبصره ۳: در صورتی که خطا از جانب فروشگاه باشد هزینه برگشت کالا به فروشگاه و هزینه ارسال محصول جایگزین برعهده فروشگاه است و در صورتیکه خطا در انتخاب کالا از جانب مشتری باشد، هزینه عودت کالا و پرداخت هزینه ارسال مجدد برعهده مشتری است. ۵.۴ برای تعویض یا عودت کالا، کالا باید در شرایط اولیه و بدون استفاده باشد و به خوبی بسته بندی شده و تمام ادوات و لوازم جانبی آن به همراه فاکتور فروش و برگه های پیوست به صورت کامل به آدرس فروشنده ارسال گردد. بررسی هرگونه تغییر فیزیکی در ظاهر کالا و تشخیص استفاده از کالا بر عهده کارشناسان فروشگاه است و مشتری حق هرگونه اعتراض نسبت به نظر کارشناسان را از خود سلب مینماید. تبصره ۴: مسئولیت بستهبندی نامناسب و صدمات وارده به کالا در حمل و نقل از جانب مشتری به فروشگاه بر عهده مشتری است و موجب ابطال تعهد فروشگاه در باز پس گیری کالا میشود. تبصره ۵: چنانچه اشکالات پیش آمده برای کالا، در اثر استفاده نا صحیح مصرف کننده و یا نصب کننده دستگاه به وجود آمده باشد، تعهد فروشگاه در باز پس گیری کالا باطل میشود. ۵.۵ کالاهای ارایه شده در سایت همراه با فاکتور فروش ممهور به مهر فروشگاه به خریدار تحویل میگردد و در صورت استرداد کالا و مشاهده هرگونه مغایرت در کالای برگشتی و بروز خسارت به بدنه کالا، فروشنده بنا بر قوانین خود عمل کرده و در صورت پاسخ موجه از سوی خریدار وجه دریافتی ظرف مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت به حساب خریدار باز گردانده می شود. ۵.۶ در مواقعی که انصراف از خرید، قبل از ارسال کالا مدنظر خریدار باشد، مراتب را هرچه سریعتر به واحد ارسال کالا اطلاع دهید. در این صورت امکان تغییر در سفارش امکان پذیر می باشد. تبصره ۶: در صورتی که هزینه سفارش پرداخت شده باشد و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به فروشگاه اعلام کنید و تایید آن را دریافت کنید در بازه زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت، مبلغ پرداختی به حساب شما بازگردانده میشود. ۵.۷ اگر انصراف از خرید پس از دریافت کالا نزد خریدار صورت پذیرد، کالا باید بدون استفاده و باز کردن پلمپ کالا تعویض یا عودت گردد. خریدار انصراف خود را ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت به کارشناسان فروشگاه اطلاع دهد و هزینه ارسال کالا برعهده خریدار است. تبصره ۷: دقت در نحوه بسته بندی و نوع حمل کالا (تعویض یا عودت) باید به گونه ای باشد که از بروز آسیب های احتمالی به آن جلو گیری گردد. تمام هزینه ها یا آسیب احتمالی در برگشت کالا به عهده خریدار است. فصل ششم : مرجع قضاوت ۶.۱ در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است، نسبت به اعلام موضوع به فروشگاه و یا دفتر مدیریت شرکت اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ١۵روزکاری، مورد اختلاف خریدار و فروشنده با حضور کارشناس فنی مرضی الطرفین مورد رسیدگی واقع می گردد. فصل هفتم : تغییرات ۷.۱ تغییرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات فروشگاه تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران وسایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر کالاهای قابل ارائه و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، فروشگاه حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت فروشگاه در دسترس عموم خواهد بود. ضمناً فروشگاه مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت فروشگاه کنترل نماید. فصل هشتم : پذیرش مواد توافقنامه و ضوابط ۸.۱ با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت فروشگاه، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط فروشگاه را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد. فصل نهم : سلب اختیار ۹.۱ عدم اجرای بخشی از ضوابط و مواد توافقنامه نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای مواد توافقنامه از فروشگاه نمی باشد.