هشدار هوشمندتکنولوژی مجیک بوف همانطور که میدانید سیستم های ضد سرقت سنتی با روشن کردن آژیر سعی در دور کردن سارق و آگاه کردن مالک وسیله می کنند. این روش در ابتدا بسیار کارامد بود تا زمانیکه بیشتر خودروها مجهز به همین سیستم هشدار شدند. حالا زمانیکه که صدای آژیر بلند شود تمامی افرادی که در حوالی آن منطقه از دزدگیر استفاده می کنند باید وسیله خود را چک میکردند و همچنین با توجه به حساسیت بالای سنسورهای قدیمی و عدم استفاده از حسگر هوشمند در بیشتر مواقع این هشدارها باعث آزار و اذیت دیگران می شود تا دور کردن سارق. بعد از این نسل سیستم های امنتی مجهز به ریموت کنترل های به ظاهر تصویری شدند در واقع همان سیستم هشدار قبلی وجود داشت فقط در این سیستم ها هشدار تا شعاع کمتر از ۵۰۰ متری برای ریموت کاربر نیز ارسال میشد. با شلوغ شدن شهرها و جای پارک کمتر مشکل برد در این سیستم ها و همچنین ساختار سنتی ایجاد هشدار غلط در بیشتر مواقع و همچنین حساسیت بیشتر ریموت و شارژ باطری آن توسط کاربر جزو مشکلات این روش هشدار دهی شده است. همانطور که میدانید سیستم های ردیابی توانایی ارسال هشدار یا روشن کردن آژیر مانند سیستم های سنتی را دارا نیستند زیرا خواص سیستم ردیابی یعنی اندازه کوچک و مخفی بودن با وجود آژیر و سایر موارد دچار مشکل می شود. برای حل مشکلات فوق سیستم امنیتی طراحی شده توسط ما مجهز به یک موتور ارسال هشدار پیشرفته می باشد که باعث سردرگمی سارق و همچنین راحتی کاربر می شود. در این روش آژیر بصورت بی سیم و تحت یک شبکه امن به سیستم مرکزی متصل است. زمانیکه هشداری اتفاق می افتد در ابتدا سیستم اولویت آن را تعیین می کند سپس با توجه به شرایط موجود هشداری ایجاد می کند. برای مثال چنانچه ضربه ای به ماشین وارد شود ابتدا اندازه ضربه به کمک حسگر شتاب سنج سه محوره بدست می آید سپس چنانچه لازم باشد هشداری ارسال شود ابتدا به شماره اصلی تنظیم شده در سیستم تماس گرفته می شود چنانچه کاربر تماس سیستم را پاسخ دهد به مفهوم کنترل کردن وسیله می باشد بنابراین آزیر روشن نخواهد شد اما درصورتیکه کاربر در دسترس نباشد یا تماس سیستم را پاسخ ندهد آژیر به اندازه میزان ضربه روشن خواهد ماند ضمنا پیامکی نیز برای کاربر ارسال خواهد شد. ضربه ضعیف هشداری با اولویت پایین می باشد چناچه دربهای خودرو باز شود علاوه بر زنگ پیامک نیز برای کاربر ارسال می شود و درصورتیکه کاربر پاسخ تماس سیستم را ندهد علاوه بر روشن ماندن آژیر به اندازه تعیین شده سیستم در زمانهای ۲ دقیقه، ۴ دقیقه، ۸ دقیقه و ۱۶ دقیقه مجددا با کاربر تماس میگیرد تا شخص را مطلع سازد. اما چنانچه خوردو روشن شود علاوه بر اینکه سیستم قطع کن ها را در صورت وجود فعال می کند و مانع از حرکت خودرو می شود درصورتیکه کاربر پاسخ تماس سیستم را پس از تلاش های مکرر ندهد با شماره دوم تماس حاصل میکند و پیامکی نیز برای آن ارسال می کند و رویه هشدار را متوقف می نماید. در این روش هشداری با توجه به اینکه در هنگام هر اتفاقی در اولین قدم با موبایل کاربر تماس حاصل می شود در بیشتر مواقع آژیر روشن نخواهد شد و دیگران از شر صدای آن در امان خواهند ماند. همچنین در این روش سارق متوجه مطلع شدن کاربر نخواهد شد بنابراین احتمال به دام افتادن سارق بسیار بیشتر می شود. با توجه به گستردگی سیستم موبایل در این روش برد ارسال هشدار نیز عملا به اندازه آنتن دهی موبایل کاربر می باشد. ضمن اینکه در صورتیکه موبایل در دسترس نباشد همانند سیستم های قدیمی عمل میکند. انواع هشدارها ۱- ضربه و تشخیص اندازه آن(ضعیف، متوسط، قوی) ۲- هشدار کج شدن وسیله ۳- باز شدن دربها ۴- روشن شدن خودرو ۵- قطع باطری وسیله ۶- ضعیف شدن باطری وسیله ۷- خرابی دینام وسیله ۸- حالت زورگیری(Emergency Mode) ۹- امکان اعلام شماره تلفن مزاحم به کاربر در صورت ارسال فرمان پیامکی با رمز عبور اشتباه بیش از ۳ بار ۱۰- هشدار افزایش سرعت از میزان تعیین شده ۱۱- هشدار افزایش بیش از حد دمای سیستم ۱۲- هشدار خرابی مدار شارژر سیستم ۱۳- قطع آنتن GPS ۱۴- ضعیف بودن آنتن دهی GSM