سیستم استارت از راه دور

سیستم استارت از راه دور

تکنولوژی مجیک بوف

سیستم امنیتی بوف توانایی اتصال به وسایل جانبی مختلفی را دارد یکی از این وسایل سیستم استارت از راه دور می باشد. بدین ترتیب کاربر می تواند در فاصله نزدیک خودرو به کمک ریموت کنترل اقدام به استارت نماید. همچنین کاربر می تواند از راه دور و توسط موبایل نیز خودرو را روشن و یا خاموش نماید.
تمامی پارامترهای سیستم استارت از راه دور را می توان به کمک یک پیامک تنظیم نمود. از جمله پارمترهای آن می توان به زمان سوییچ باز (ON)، زمان استارت زدن، تعداد استارت مجدد در صورت روشن نشدن، فاصله بین دو استارت مجدد، زمان گرم کردن و فعال/غیرفعال کردن سیستم تشخیص دنده اشاره نمود. به کمک این تنظیمات پیشرفته سیستم استارت از راه دور بوف با تمامی وسایل (خودروهای شخصی، موتورسیکلت، ماشینهای راهداری، کامیون، اتوبوس و … ) سازگار خواهد بود.
یکی از قابلیتهای سیستم استارت از راه دور گرم کردن خودکار می باشد. بدین ترتیب کاربر می تواند بصورت زمانبندی شده فرمان استارت را به سیستم مرکزی ارسال نماید. سپس خودرو (با دربهای بسته) به اندازه زمانی که کاربر تنظیم کرده است روشن می ماند. در این حالت چنانچه کاربر توسط ریموت دربها را باز کند می تواند از خودرو استفاده نماید. اما چنانچه پس از زمان سپری شده، کاربر دربهای خورو را توسط ریموت باز نکند سیستم مرکزی بصورت خودکار خودرو را خاموش کرده و خود را فعال می نماید.

با سیستم استارت از راه دور بوف همیشه گرم برانید!