ریموت کنترل ساده و جادوی امکانات

ریموت کنترل ساده و جادوی امکانات

تکنولوژی مجیک بوف

ریموت کنترل یک وسیله جانبی برای راحتی استفاده توسط کاربر می باشد. اما در عین حال می تواند باعث ایجاد حفره امنیتی در سیستم شود. ریموت کنترل طراحی شده برای سیستم ضد سرقت مجیک بوف در باند فرکانسی متفاوتی عمل می کند و از الگلوریتم های پیچیده ای برای رمزنگاری استفاده می نماید و امکان کپی کردن آن وجود ندارد. محدوده برد این ریموت کنترل ۱۰ متر و در اطراف خودرو می باشد کاهش برد ریموت نیز به افزایش ضریب امنیتی سیستم کمک می کند.

ساختار ریموت کنترل
ریموت کنترل شامل ۵ دکمه می باشد که با آن می توان ۱۰ فرمان ضرروی را برای سیستم مرکزی ارسال نمود. بدین ترتیب که هر دکمه خودش به تنهایی یک عملیات و با نگه داشتن همان دکمه و روشن شدن چراغ سبز رنگ فرمان دوم ارسال می شود. اولویت دریافت و پاسخگویی به فرمان ریموت در سیستم مرکزی بسیار بالا در نظر گرفته شده است همچنین بخش ارسال و دریافت شبکه بیسیم نیز جدا در نظر گرفته شده است تا در تمامی شرایط (ارسال پیامک/برقراری تماس و…) فرمان ریموت اجرا شود. به این ترتیب چنانچه بخش GSM و GPS سیستم به هر دلیلی از مدار خارج شود بخش R/F بخوبی عمل خواهد کرد. این روش باعث افزایش قابلیت اطمینان سیستم شده است.

توجه داشته باشید که ریموت در سیستم ما به عنوان میانبر و برای سادگی استفاده توسط کاربر می باشد و تمامی کارهایی که با ریموت انجام می شود توسط موبایل کاربر نیز قابل اجرا می باشد.

انواع عملیاتی که توسط ریموت قابل اجرا هست به شرح زیر می باشد:

توضیحات:

مراحل فعال شدن سیستم:
سیستم مرکزی فعال می شود./خودرو خاموش می شود./دیتالاگر خاموش می شود./بلوتوث خاموش می شود./دربهای خودرو قفل می شود./آژیر یک بیپ اجرا می کند.

مراحل فعال شدن سیستم بصورت بیصدا:
سیستم مرکزی فعال می شود./خودرو خاموش می شود./دیتالاگر خاموش می شود./بلوتوث خاموش می شود./دربهای خودرو قفل می شود.

مراحل غیر فعال شدن سیستم:
سیستم مرکزی غیر فعال می شود./دیتالاگر روشن می شود./بلوتوث روشن می شود./دربهای خودرو باز می شود./آژیر ۲ بیپ اجرا می کند(در صورت فعال شدن باصدا)

مراحل ورود به مد ردیابی دستی:
سیستم مرکزی غیر فعال می شود./دیتالاگر روشن می شود./بلوتوث خاموش می شود./آژیر ۲ بیپ کوتاه و یک بیپ با تاخیر را اجرا می کند.

باز شدن درب پارکینگ:
در صورت نصب وسیله جانبی مورد نظر امکان پذیر می باشد.

جابه جایی شماره اصلی و فرعی برای ارسال هشدارها:
شماره اصلی و فرعی جابجا می شوند./آژیر ۱ بیپ کوتاه و ۲ بیپ با تاخیر را اجرا می کند./به شماره اول یک پیامک داده می شود./ از این لحظه به بعد هشدارها به شماره ای که پیامک به آن داده شده است ارسال می شوند.

ورد به مد اضطرای:
ریموت کنترل غیر فعال می شود./در صورت کاهش سرعت به زیر ۳۰ کیلومتر قطع کن ها فعال می شوند و خودرو خاموش می شود./پیامکی حاوی موقعیت وسیله برای شماره اضطراری تنظیم شده در سیستم ارسال می شود.

صندوق پران:
در صورت وجود وسیله جانبی مورد نظر درب صندوق باز می شود./ در صورت فعال بودن سیستم به مدت ۱ دقیقه (این زمان قابل تنظیم است) هشدار باز شدن درب ها، ضربه و کج شدن غیر فعال می شوند.

ارسال آخرین وضعیت به موبایل کاربر:
یک پیامک به شماره اول ارسال می شود که حاوی تمام اطلاعات وضعیتی خودرو و سیستم می باشد.

روشن کردن خودرو توسط ریموت کنترل:
سیستم مرکزی غیر فعال می شود./خوردو در ابتدا ON می شود./پس از گذشت زمان معین خودرو یکبار به اندازه تنظیم شده استارت می خورد./ این عملیات فقط زمانی انجام می شود که سیستم فعال باشد./دربهای خودرو باز یا بسته نمی شوند./برای باز کردن دربها باید از دکمه (S) استفاده نمایید.

ارسال اطلاعات کامپیوتر سفری به موبایل کاربر:
یک پیامک به شماره اول ارسال می شود که حاوی اطلاعات کامپیوتر سفری می باشد.