دارای ۴ حالت کاری GPS

نحوه عملکرد (GPS)

تکنولوژی مجیک بوف

برای آشنایی بهتر با نحوه عملکرد (GPS) در مجیک بوف باید با مدهای کاری سیستم آشنا شویم. مجیک بوف دارای ۴ مد کاری می باشد که در زیر عملکرد (GPS) در آنها بررسی می شود.

۱- مد غیرفعال (SILENT) : در این حالت (GPS) روشن و در حال به روزرسانی موقعیت می باشد. اما چنانچه وسیله شما خاموش شود و هیچ ضربه ای به آن وارد نشود (GPS) بعد از گذشت ۹۰ ثانیه برای کاهش مصرف باتری خاموش می شود.

۲- مد فعال (ACTIVE): با ورود به این مد سیستم (GPS) را خاموش می نماید. مصرف سیستم در این حالت به حداقل مقدار خود میرسد.

۳- مد ردیابی دستی (TRACKING): در این حالت (GPS) روشن بوده و سیستم بصورت متوالی طبق زمان مشخص یک جستجوی موقعیت برای کاربر ارسال می کند.

۴- مد میانی کنترل (CHECK): چنانچه مجیک بوف در مد فعال (ACTIVE) خطری را احساس نماید وارد این مد شده و برای مدت زمان کوتاهی (GPS) را روشن، و میزان جابجایی وسیله را کنترل می نماید. چنانچه وسیله بدون حرکت باشد و اتفاق جدیدی رخ ندهد بصورت خودکار دوباره به مد فعال (ACTIVE) باز میگردد اما درصورتیکه وسیله از جای خود حرکت کرده باشد و یا بیش از ۲ دقیقه روشن بماند وارد مد سرقت می شود.

بعد از روشن شدن (GPS) زمان کوتاهی برای قفل شدن نیاز است. (۲ تا ۱۰ ثانیه در فضای باز).

زمانیکه سیستم در مد فعال (ACTIVE) باشد و شما جستجوی موقعیت انجام دهید مجیک بوف آخرین موقعیت صحیح (GPS) را برای شما ارسال می کند.

مجیک بوف در مد غیرفعال (SILENT) از اطلاعات (GPS) برای کامپیوتر سفری استفاده می کند.