استفاده همزمان دو شماره

استفاده همزمان دو شماره

تکنولوژی مجیک بوف

یکی دیگر از قابلت های سیستم امنیتی بوف استفاده از دو شماره تلفن بصورت همزمان می باشد. فرض کنید ماشین خود را بصورت اشتراکی با همسر خود استفاده میکنید. در این صورت زمانیکه سیستم میخواهد هشداری در قالب زنگ و پیامک ارسال کند باید به کدام شماره ارسال نماید؟
برای اینکه طریقه استفاده از سیستم ساده باشد دو شماره در سیستم تعریف می شود شماره اول شماره اصلی و یا صاحب وسیله و شماره دوم شماره ای است که بیشترین استفاده از وسیله را دارد. همچنین برای سادگی کار عملکرد دوم دکمه (T) بر روی ریموت را برای عوض کردن جای دو شماره قرار داده ایم. به این ترتیب شخصی که وسیله را در اختیار دارد با نگهداشتن دکمه (T) کنترل را بدست میگیرد. این عمل با ارسال یک پیامک به شماره ای که کنترل وسیله را در اختیار دارد و همچنین صدای آژیر به پایان می رسد. از این به بعد تمامی هشدارها به شماره مورد نظر ارسال می شود.
البته در نظر داشته باشید که شما می توانید با کامندهای مربوطه شماره دوم را به هر شماره دیگری تغییر دهید. در واقع این عمل یک روش سریع برای استفاده از مشخصات سیستم توسط شماره دوم می باشد.
همچنین برای شرایط خاص کاربر می تواند این عمل (عوض کردن جای دو شماره) را از راه دور و توسط یک فرمان با پیامک انجام دهد. این خاصیت زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که تلفن کاربر شامل دوسیم کارت است و در مکانی که کاربر قرار دارد فقط یکی از دو سیمکارت آنتن دهی مناسب دارد به این ترتیب شماره اول را به کمک این فرمان می توانیم به شماره مورد نظر تغییر دهیم. این عمل باعث می شود تا چنانچه هشداری از جانب سیستم ارسال شود کاربر آگاه شود.